PENGENALAN

PROGRAM PENDIDIKAN TERHEBAT MASA KINI
Anak Score A, Ibu Bapa Score RM $$,$$$

Score A Programme Satu Program Yang Terbukti Melahirkan Pelajar Cemerlang Dalam Peperiksaan UPSR, PMR & SPM?
Betul Ke? Boleh percaya ke? Apa buktinya?....


Itu merupakan soalan pertama yang sering ditanya individu/ibu bapa diluar sana apabila mula-mula diperkenalkan dengan PROGRAM SCORE A ini. Kebenaran dan buktinya akan saya huraikan disini:-

SEJARAH PENUBUHAN.
Program Protal Pendidikan SCORE A ini telah dibangunkan oleh syarikat Kenshido International Sdn. Bhd pada 1999. Portal ini telah melalui proses R&D selama 3 tahun bermula tahun 1999 hingga 2002. R&D ini dilakukan oleh beberapa orang pakar dalam bidang pendidikan sekolah di Malaysia.
Pada tahun 2002, Portal SCORE A ini dilancarkan. Bagi menguji keberkesanan portal ini, pihak syarikat telah menyerahkan portal pendidikan ini kepada 14 buah sekolah bestari secara percuma. Hasil ujian keatas sistem portal ini selama 3 tahun di sekolah bestari tersebut, 93% telah mendapat keputusan 5A dalam peperiksaan UPSR manakala 100% pelajar telah lulus cemerlang mendapat 8A dalam peperiksaan PMR.

Kesimpulan: Hingga kini sudah 11 tahun Protal Pendidikan SCORE A berada dipasaran. Dah ramai pelajar yang lulus cemerlang dalam peperiksaan UPSR, PMR dan SPM. Macamnana hebat tak SCORE A? belum cukup lagi? kurang meyakinkan.... OK baca yang dibawah ini pula....

SILIBUS.
Portal SCORE A dibina atau dibangunkan meliputi 100% sukatan mata pelajaran dan silibus terkini (KBSR/KBSM) Kementerian Pelajaran. Selain itu portal ini dilengkapi dengan lebih 250,000 bank soalan yang berkualiti dan soalan-soalannya sentiasa dikemaskini dari masa ke semasa. Lebih meyakinkan setiap soalan digubal oleh guru pakar bagi setiap matapelajaran dan juga penggubal kertas soalan peperiksaan UPSR, PMR dan SPM.

Kesimpulan: Amacam? Hebat tak SCORE A, cuba renung-renungkan, kalau kita beli buku latihan dipasaran...berapa soalan aje yang ada. Paling kuat pun 100-200 soalan je kan. Tapi dengan SCORE A lebih 250ribu soalan. Lepas tu pulak soalan akan di 'update' setiap hari, setiap minggu, setiap bulan malah setiap tahun.... Fuyyo Hebat2. Kalau beli buku berapa RM anda habis nak dapatkan 250ribu soalan. Dengan SCORE A anda betul2 berjimat, beli sekali je... anak2 boleh guna dari Darjah 1 sampai Tingkatan 5, MURAH GILER!!!.... Fikir-fikirkan.

PENGIKTIRAFAN & PENGHARGAAN
Sejak SCORE A dibangunkan, Portal Pendidikan ini telah banyak menerima pengiktirafan dan penghargaan. Antaranya:-

1) Pengiktirafan & Penghargaan oleh Kerajaan.

2) Laporan Media Cetak/Tabloid

3) Laporan Media Elektronik




Kesimpulan: Cuba renung-renungkan berkaitan pengiktirafan diatas pulak... Mana ada menteri yang nak iktiraf satu produk kalau ianya tidak berkualiti. Mana ada juga akhbar dan televisyen nak cerita produk teruk atau hampeh kata budak2 sekarang dalam akhbar atau program tv mereka. Jadi inilah buktinya bahawa SCORE A ini benar-benar produk yang hebat....Masih ragu-ragu lagi?....Tak perlu khuatir lagi segalanya telah terang lagi nyata. DAPATKAN PORTAL SCORE A SEKARANG. Hubungi saya di talian 016-5518700. Saya sedia bantu anda mendapatkan produk yang HEBAT ini.